"1963'ten beri, Türkiye'nin Lezzeti"
Türkiye’nin lezzet markası olarak 1963’ten bu yana gıda sektöründe hizmet veren Sinangil, 1970 yılında Türkiye’nin ilk paket ununu piyasaya süren marka unvanını gururla taşımaktadır.
Sinangil, günümüzde bir mutfak markası olarak geniş ürün yelpazesiyle marka bilinirliğini unun ötesine taşımıştır. Gıda alanında yaptığı AR-GE ve inovasyon çalışmaları, ürün çeşitliliği, kalite ve Pazar penetrasyonu, Sinangil’i ülkemizdeki lider mutfak markalarından biri konumuna getirmiştir.
Bugün Sinangil markası altında, perakende ürün grubunda; çok amaçlı unlar, fonksiyonel unlar, geleneksel unlar, hazır ekmek karışımları, irmik, kek unları, geleneksel ürünler, özel amaçlı unlar, pastacılık malzemeleri, pişirme yardımcıları ile tatlı serisi kategorilerinde üretim ve satış yapılmaktadır.
Sinangil, gluten intoleransı olan tüketicilere yönelik Türkiye’nin ilk glutensiz ununu üreterek önemli bir kurumsal sosyal sorumluluğu yerine getirmektedir. Ayrıca Fenilketonüri hastalarının kullanımına yönelik fonksiyonel ürün olarak Düşük Proteinli Nişastalı Karışımı üretmektedir.
Sinangil bu tarz ürün grupları üzerine AR-GE çalışmalarını sürdürerek, yeni ürün gruplarını da tüketicilerin beğenisine sunmak için çalışmalarını sürdürmektedir.
Sinangil’de üretim süreci, sürekli kalite kontrol felsefesi ile yürütülmektedir. Buğday alımından itibaren her aşamada gerekli kontrol testleri uygulanmaktadır. Sürecin nihayetinde ortaya çıkan undan alınan numuneler; fiziksel, kimyasal ve reolojik analizlere tabi tutulmaktadır. Ayrıca alınan numunelerden test mutfağımızda ilişkin nihai ürünler pişirilerek; görsel, fiziksel ve lezzet testleri de yapılmaktadır.
Pazar payında lider markalar arasında bulunan Sinangil, Belçika merkezli Uluslararası Lezzet Enstitüsü (International Taste Institute) tarafından 2019 yılında yapılan değerlendirmede ‘’Lezzet Ödülü’’ ne layık görülmüştür.